Nasz

Regulamin

1. Rezerwację wizyt proszę dokonywać telefonicznie w godzinach 9:00-18:00.

2. 15 minutowe spóźnienie, które wcześniej nie będzie zgłoszone skutkuje anulacją wizyty.

3. Wizytę można odwołać telefonicznie, bądź wiadomością SMS tego samego dnia, w którym salon wysyła przypomnienie wiadomością SMS o jutrzejszej wizycie do godz. 12:00. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę, bez odwołania, umówienie nowego terminu będzie możliwe po opłacie całości kwoty za nieodbytą wizytę. Szanujmy swój czas.

4. Nowi klienci, przy umawianiu pierwszej wizyty, proszeni są o wpłatę bezzwrotnego zadatku w kwocie 50% ceny usługi, na konto firmowe w ciągu 24h od momentu umówienia wizyty. W tytule przelewu prosimy wpisać datę i godzinę umówionej wizyty oraz swoje nazwisko. W dniu wizyty kwota usługi zostaje pomniejszona o kwotę zadatku. Brak wpłaty zadatku skutkuje wykreśleniem wizyty. Dzień przed umówioną wizytą zostaje wysłany sms przypominający o ustalonym terminie i klient jest proszony o potwierdzenie wizyty do godz. 12:00. W przypadku nie pojawienia się na umówionej wizycie, po uprzednim potwierdzeniu, lub z powodu braku kontaktu zadatek przepada.

5. Z dbałości o estetykę i higienę pracy wykonujemy tylko pełną usługę strzyżenia z kąpielą.

6. W przypadku bardzo mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie. Liczy się przede wszystkim komfort czworonoga.

7. Jeżeli zdarzy się, że piesek będzie miał pchły lub kleszcze- zastrzegamy sobie prawo do usunięcia insektów na koszt właściciela.

8. Piesek przed zabiegami powinien być „wybiegany” czy „przespacerowany”, tak, aby rozładować emocje i uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.

9. W przypadku gdy wiemy, że pies nie lubi konkretnych zabiegów pielęgnacyjnych (np. przy strzyżeniu łap) prosimy o tym poinformować przy zapisywaniu na wizytę.

10. Nie przyjmujemy psów agresywnych, niewspółpracujących i chorych. Jeżeli właściciel zatai agresję psa, cena wizyty wzrasta o 100% bez gwarancji dokończenia usługi.

11. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił chorobę, np. padaczkę, alergię, chorobę serca.

12. Jeżeli zachowanie psa jest nie do opanowania, groomer ma prawo do rezygnacji z dalszej pielęgnacji i pobiera całą należną opłatę za wizytę, nawet jeśli usługa jest nieskończona. W przypadku pogryzienia usługa zostaje przerwana i do kwoty początkowej doliczana jest kwota 100-150zł w zależności od obrażeń.

13. Usługi w salonie są wykonywane bez podania jakichkolwiek środków farmakologicznych. Nie przyjmujemy psów, którym zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.

14. Właściciel psa nie asystuje przy pielęgnacji.

15. Każdy pies powinien mieć książeczkę zdrowia z aktualnym szczepieniem.

16. Korzystając z usług naszego salonu jednocześnie wyraża się zgodę na publikację zdjęć pupila i akceptuje wszystkie punkty regulaminu.